Garantievoorwaarden

QNected doet er alles aan om klanten topkwaliteit producten te leveren. Daarom willen we je graag helpen als er iets mis gaat en je hulp nodig hebt.

Als je particulier product(en) hebt aanschaft van QNected dan heb je altijd recht op een wettelijk garantietermijn van 2 jaar in overeenstemming met Richtlijn 99/44/EG. Dit betekent dat we binnen 2 jaar na aankoop van onze product(en) geldige garantieclaims kosteloos oplossen door je product(en) te vervangen of te repareren. De garantieperiode gaat in op de datum van aankoop en is geldig binnen de gehele Europese Unie.

Overzicht EU-landen

  • België
  • Bulgarije
  • Zuid-Cyprus
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Griekenland
  • Hongarije
  • Ierland
  • Italië
  • Kroatië
  • Letland
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Malta
  • Nederland
  • Oostenrijk
  • Polen
  • Portugal
  • Roemenië
  • Slovenië
  • Slowakije
  • Spanje
  • Tsjechië
  • Verenigd Koninkrijk
  • Zweden

Zakelijke gebruikers

Het garantietermijn van 2 jaar is van toepassing als een product particulier is aangeschaft. Zakelijke gebruikers hebben recht op een garantietermijn van 1 jaar.

De garantie is niet van toepassing in de volgende situaties

  • Schade die je zelf hebt veroorzaakt door verkeerd gebruik.
  • Modificaties.
  • Reparaties uitgevoerd door uzelf of derden.
  • Blootstelling aan vocht of chemicaliën.
  • Slijtage die voorkomt uit normaal gebruik.

Wat als je product niet meer leverbaar is?

QNected zal je product vervangen door een vergelijkbaar artikel als deze niet meer beschikbaar is. Als er geen vergelijkbaar product beschikbaar is dan nemen we contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen.

Als je aanspraak wilt maken op je garantie dan kun je contact met ons opnemen. In alle gevallen zullen we je vragen je aankoopbewijs te overhandigen. Je aankoopbewijs ontvang je in het opgegeven e-mail adres.


Heb je een vraag over je garantie?

Neem dan contact op met onze klantenservice.